Yayıncı : Scala Yayıncılık
Fiyat: 285.00   Liste Fiyatı : 285.00
Ürün Satışta.
Favorilere Ekle
Adet
Format : Kitap
Barkod : 9789758535033
Yayın Tarihi : 2000-01-01
Yayın Dili : Türkçe
Sayfa Sayısı : 265
Kapak : Karton
Boyut : 160 X 240
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
Jeff Bezos'un Amazon.com'u yeryüzündeki en büyük kitap mağazası yapmak için yola çıktığı günlerde, web tasarımının öncülerinden David Siegel sanal alemi şöyle tanımlıyordu: Şişirilmiş karşı-kültür. Bir oyuncaktı, eğlenceliydi, fizikti. Üniversitelerdi, öğrencilerdi. Gençti. Canlıydı. Kuralları yıkmaktı. Akıntıya karşı gitmekti. Aslında satışla ilgisi yoktu. Amazon, insanlara kitap eleştirileri yazma fırsatı vererek, tüm bunları gerçekten besledi.
- Robert Spector-

Bu kitabı okumadan önce, Amazon´un öyküsünü bildiğimi sanıyordum. Ne kadar yanılmışım! Spector, Amazon´un öyküsünü istisnai bir zeka ve gazetecilik yeteneği ile anlatıyor. Bütün şirketlerin dikkate alması gereken derslerin de altını çiziyor. Bu kitap, iş dünyası tarihinin klasiklerinden olacak.
- Philip Kotler, uluslararası pazarlama profesörü; J. L. Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University

Dikkat! İlk paragrafı okuduktan sonra, bu kitabı elinizden bırakamayacaksınız. Aslında bir kitapta iki kitap var: Çağımızın en ilgin devrimcilerinden birinin büyüleyici öyküsü ve e-ticaret dünyasına içten bir bakış. Bu kitaba yaptığınız yatırım hemen geri dönecek!
- David Siegel, Futurize Your Enterprise adlı kitabın yazar-

Bu kitap, e-ticaret alanında bütün vaka analizlerini rafa kaldıracak bir araştırma. Robert Specstor, web perakendeciliğine damgasını vuran, online hizmet üstünlüğü konusunda ölçütleri belirleyen ve müşteri saplantısını daha yeni üst seviyelere taşımayı sürdüren bu e-ticaret şirketinin öyküsünü yakalamakta -ve özünü yansıtmakta- gerçekten çok başarılı bir iş ortaya koyuyor. Amazon.com´u bugüne dek yarattığı başarıyı ve geleceğe ilişkin vizyonunu anlamak isteyen herkesin çıkarabileceği dersler var. Bu kitap, çağımızın en büyük şirket öykülerinden biri.
- Jeffrey F. Rayport, Monitor Marketspace Center başkan, Harvard Business School doçenti-

Jeff Bezos ve Amazon.com´u öne çıkaran unsurların perde arkasını görmek için harika bir fırsat! Internet ekonomisinin ciddi bir oyuncusu olmak isteyen herkesin okuması gereken bir kitap. Alınacak ana ders ise, Bezos´un toplam müşteri deneyimine fanatik yaklaşım!
- Partricia Seybold, Customers.com adlı bestseller kitabın yazarı; Patricia Seybold Group´ta kurucu ve yönetim kurulu başkanı-

Yayımcının Notu: Kitap, www. zakki.com´un katkılarıyla yayımlanmıştır.

Okuyucu Yorumları