Yazar : Lemi Baruh
Yazar : Lemi Baruh
Yayıncı : Doğan Kitap
Kategori : Ekonomi - Diğer
Fiyat: 195.00   Liste Fiyatı : 195.00
Ürün Satışta.
Favorilere Ekle
Adet
Format : Kitap
Barkod : 9786051112299
Yayın Tarihi : 2009-06-01
Yayın Dili : Türkçe
Baskı Sayısı : 1.Baskı
Sayfa Sayısı : 252
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 140 X 210
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
Akademisyenler ile pazarlama sektöründen gelen uzmanların işbirliğiyle hazırlanan bu kitap, etkileşimin pazarlama ve reklamcılıkta oynadığı, oynayacağı rolü teorik ve pratik boyutlarıyla inceliyor. Kitabın ana fikri:
Yeni medya, pazarlama açısından ne
kadar büyük fırsatlar sunarsa sunsun, müşterilerle iletişim kurmak ve onları ikna etmek aslında sanatla bilim arasında gelişen bir süreçtir. Bu sürecin en önemli kriteri ise tüketiciye konuşmak yerine tüketiciyle konuşmayı başarmaktır.

Okuyucu Yorumları