Akademisyenler ile pazarlama sektöründen gelen uzmanların işbirliğiyle hazırlanan bu kitap, etkileşimin pazarlama ve reklamcılıkta oynadığı, oynayacağı rolü teorik ve pratik boyutlarıyla inceliyor. Kitabın ana fikri:
Yeni medya, pazarlama açısından ne
kadar büyük fırsatlar sunarsa sunsun, müşterilerle iletişim kurmak ve onları ikna etmek aslında sanatla bilim arasında gelişen bir süreçtir. Bu sürecin en önemli kriteri ise tüketiciye konuşmak yerine tüketiciyle konuşmayı başarmaktır.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.