Yazar : Kaan Varnalı
Yayıncı : Mediacat Kitapları
Kategori : Halkla İlişkiler
Fiyat: 230.00   Liste Fiyatı : 230.00
Ürün Satışta.
Favorilere Ekle
Adet
Format : Kitap
Barkod : 9786054584277
Yayın Tarihi : 2019-11-13
Yayın Dili : Türkçe
Baskı Sayısı : 2.Baskı
Sayfa Sayısı : 288
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 145 X 215
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
Bu kitap sayesinde, sosyal medya olarak tabir edilen, dinamik ve giderek önem kazanan dünya hakkında daha anlamlı, derin ve faydalı bir anlayış geliştirilmesine Netnografinin nasıl katkıda bulunabileceğini keşfedeceksiniz. Elinizdeki bu kitap gerçekten çok önemli ve aynı zamanda da emsalsiz bir çalışmadır. Sizleri Netnografinin sunabilecekleri üzerine eğlenceli ve öğretici bir okumaya davet ediyorum.

Prof. Dr. Robert V. Kozinets
York University, Schulich School of Business, Pazarlama Bölüm Başkanı
Netnografi tekniğinin yaratıcısı
Hem sosyal bilim alanlarının hem de şirket ve markaların içinde bulunduğumuz Büyük Veri çağında insanı ve özelinde tüketiciyi daha iyi anlama çabası, yeni araştırma yöntemlerinin geliştirilmesini zorunlu kılmıştır. Kaan Varnalı yeni kitabında bize, nicel bir araştırma yöntemi olan Netnografinin insan ve tüketici içgörülerini keşfetmek ve anlamak üzere nasıl kullanılabileceğini mükemmel vaka analizleri ile aktarıyor.
Prof. Dr. Ayşegül Toker
Boğaziçi Üniversitesi, İİBF Dekanı
En genel tanımıyla etnografi, insan topluluklarını doğal ortamlarında inceleyen ve katılımcı gözlem ilkesine dayanan kalitatif bir araştırma yöntemidir. Dijital çağ, benzer amaç, ilgi ve değerlere sahip insanları zaman ve mekandan bağımsız bir şekilde biraraya getirerek dijital kabilelerin oluşmasına zemin hazırlarken; bu yeni nesil insan topluluklarına bloglar, sosyal paylaşım siteleri, forum ve sözlükler gibi yeni sosyal alanlar kazandırmıştır. Bu ortamların kendine has doğası, geleneksel etnografinin bu ortamlara özel olarak uyarlanmasını gerektirmiş ve bu ihtiyaçtan Netnografi tekniği doğmuştur.
Kanadalı pazarlama uzmanı ve akademisyen Robert V. Kozinets tarafından 90'lı yılların sonlarında geliştirilen bu bilimsel yöntemi Türkiye'de tanıtmayı ve öncülüğünü yapmayı amaçlayan bu kitap, Yrd. Doç. Dr. Kaan Varnalı ve öğrencilerinin toplamda dört ana konu bağlamında gerçekleştirdikleri yedi alan araştırmasını içeriyor.
Sosyal medya alanında çalışan uzmanların, bu alana ilgi duyan profesyonellerin, araştırmacıların, akademisyenlerin ve öğrencilerin; Kaan Varnalı'nın ülkemizde sosyal medya araştırmalarına kazandırdığı ve halihazırda geliştirmekte olduğu bu çarpıcı tekniği kavrayabilecekleri emsalsiz bir kitap, Dijital Kabilelerin İzinde.

Okuyucu Yorumları