Dijitoloji, pazarlama ve satışın online çağın etkileriyle yaşadığı evrimi konu alıyor. Yazarlar Emre Açıkel ve Mehmet Çelikol, Dijitoloji ile pazarlama ve satışın en temel bileşenlerinin nasıl da geri dönülmez bir biçimde değiştiğini markalar ekseninde ele alırken, yeni nesil tüketici davranışlarını tüm çıplaklığıyla gözler önüne seriyorlar.
Sosyal medyadan e-mail pazarlamasına, elektronik ticaretten mobil ticarete en güncel konularda stratejik tavsiyeler dolu olan bu kitabın benzerlerinden farkı, sektörden uzman isimlerle yapılmış söyleşilerle zenginleştirilmiş olması. Yenal Gökyıldırım, Yüce Zerey, Alemşah Öztürk, Sina Afra, Ufuk Tarhan, Halil Erdoğmuş, Esra Sertoğlu, Elif Bakiler, Alper Akcan, Kurt Onur, Emrah Kaya, Emre Tok, Erdem Yurdanur ve Mine Türkün gibi profesyonellerin deneyimleriyle birlikte, yeni nesil satış ve pazarlamanın dijital evrimine tanık olacaksınız. Ayrıca her bölümdeki QR kodları kullanarak kitabın sınırlarını da aşabileceksiniz!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.