Ürün yerleştirme uygulaması Türkiye için çok yeni bir uygulama olsa da Hollywoodda uzun yıllardan beri kullanılan bir yöntemdir. Bir markanın film içeriğine yerleştirilmesi yoluyla gerçekleştirilen ürün yerleştirme uygulamasının film stüdyolarına ve filmde yerleştirmesi bulunan firmalara çok sayıda avantaj sağladığı bilinmektedir. Bu kitap kapsamında ürün yerleştirmenin ortaya çıkış nedenleri ve tarihsel gelişimi, nasıl bir süreç sonucunda gerçekleştirildiği, süreçte yer alan birimlerin kimlerden oluştuğu, süreç içerisinde nelere dikkat edilmesi gerektiği ve Amerika Birleşik Devletlerinde uygulamaya ilişkin yasal çerçevenin nasıl çizildiğinin ortaya konması amaçlanmaktadır. Hollywood sinemasında ürün yerleştirme uygulaması tüm yönleriyle incelenirken örneklerle konu desteklenmektedir.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.