Çevirmen : Yasemin Fletcher
Yayıncı : Mediacat Kitapları
Kategori : Pazarlama - Satış
Fiyat: 25.00   Liste Fiyatı : 25.00
Ürün Tükendi.
Favorilere Ekle
Format : Kitap
Barkod : 9789944383936
Yayın Tarihi : 2008-08-07
Yayın Dili : Türkçe
Baskı Sayısı : 1.Baskı
Sayfa Sayısı : 166
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 195 X 265
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
John Lidstone ve Janice MacLennan tarafından yazılan ve sektörün kutsal metni olarak kabul edilen kitabın bu baskısında Janice MacLennan, Pazarlama Planlaması kavramıyla dirsek temasında olan iki temayı seçiyor -pazar segmentasyonu ve
markalama İle bu ikisi arasındaki içsel ilişki.
İlaç Sektöründe Marka Yönetimi, markalama tanımıyla başlıyor ve özellikle farmasötik endüstrisindeki önemini açıklıyor. Kitap, daha sonra, markalamanın, yeni ürünlerin ticarİlestirİlmesi sürecinin erken evrelerine teorik ve pratik anlamda nasıl entegre edilebileceğine değiniyor. Elinizde tuttuğunuz bu kitap, pazar segmentasyonunu başlama noktası alarak adım adım ilerleyen bir marka planlaması kılavuzu sunuyor.
İlaç Sektöründe Marka Yönetimi iki kısımdan oluşuyor. İlk kısımda pazara henüz giren ürünlerin marka planlamasına ilişkin kapsamlı bilgiler veriliyor. İkinci kısım ise halihazırda pazarda mevcut ürünler için aynı sürecin nasıl uygulanabileceğini tanımlıyor. Her İki kısım da oldukça pragmatik, örneklere dayalı ve farmasötik dünyasından alman gerçek vakalarla İlişkili...

Okuyucu Yorumları