Bu kavramları başka kitapta bulamayacaksınız. Rekabeti sürdürebilmek için müşterilerinizi daha uzun süre elinizde tutmanız ve onları daha kârlı müşteriler haline getirmeniz gerekir. Bunun için de kârlılıklarını artırmanın ve onlara daha iyi hizmet vermenin bir yolunu bulmalı ve daha fazla müşteriye sahip olmalısınız. Ne yazık ki işletme okullarında öğrendiğiniz ölçme yöntemleri müşteri değerinin arttırılması konusunda yetersiz kalmakta. Eski yöntemler şimdiki satışlarınızla müşteri yaşam süresinin değeri arasındaki doğru dengeyi kuramamakta. Eğer hangi alana yatırım yapmanız gerektiğini bilmek istiyorsanız, müşteri kazanmaya, ürün geliştirmeye, yeni mağazalar açmaya, verimliliği artırmaya, daha nitelikli çalışanlar almaya yönelik çalışmalar yapmalısınız. Daha fazla hizmet ya da fiyatlarda indirim yapmanız için ise dengeyi sağlamanız gereklidir. Verdiğiniz bir kararın hissedar getirisi yarattığına içtenlikle inanıyor olabilirsiniz. Ancak ne kadar hissedar getirisi yarattığınıza ya da yaratıp yaratmadığınıza dair hiçbir finansal ölçüt mevcut değildir. Kazandıran Müşteri size bu değer yaratma sürecinde yardımcı olabilir. Kazandıran Müşteri sizlere, iş süreçlerinde ve girişimlerinizde ne kadar gerçek hissedar getirisi yarattığınızı ya da belki de kaybettiğinizi ölçebilen yepyeni bir finansal ölçüm sistemi sunuyor
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.