Şirketlerin Dünyanın En Hızlı Büyüyen Kentlerindeki Yatırım ve Büyüme Sırları
Yaşamlarımızı ve ilişkilerimizi büyük kentlerin şekillendirdiği günümüzde küresel marka olmak isteyen şirketlerin nasıl aksiyon alması gerekiyor? Pazarlamacılar bu dönüşümde nasıl bir rol üstlenebilirler? Kotler kardeşler, verilere dayanan, analitik bakış açılarıyla, hem dünyanın en büyük 600 kentinin dünyadaki servetin büyük bölümünü ürettiğine değiniyor hem de küresel bir şirketin, pazarlarını genişletebilmek adına hangi kentlere ağırlık vermesi gerektiği konusunda yol gösteriyor.
KİTAP HAKKINDA NE DEDİLER:
Dünya ekonomilerinin küreselleşme sayesinde giderek iç içe geçtiği bir dönemdeyiz. Bu durumu doğrulayan Kotler kardeşlere, dünyanın en büyük 600 kentinin dünyadaki servetin büyük bölümünü ürettiğine dair değerli görüşlerini bizlerle paylaştıkları için minnettarız. Bu kitap, Çinli şirketlerin, yeni ve yaratıcı uluslararası pazarlama stratejileri geliştirmelerine olanak tanıyacak.
-Zhang Ruimin
Haier Group (Çin) CEO'su
Dünyadaki ekonomik aktivitenin yeni bir rota izlemeye başladığı günümüzde politikacılara ve şirketlere çok şey katacak bir kitap.
-Nirmalya Kumar
Tata Sons (Hindistan) yönetim kurulu üyesi,
London Business School öğretim üyesi
Her kent ve belediye yöneticisinin elindeki araçları doğru şekilde kullanarak, kentini ekonomik açıdan büyütmesini sağlayacak harika bir plan.
-Nancy Berry
Teksas A&M Üniversitesinin bulunduğu College Station Kenti belediye başkanı
Philip ve Milton Kotler, pazarlamanın önündeki engellere karşı açtıkları savaşı
kazanmış insanlar. Gelişmekte olan ülkelere yatırım yapmak güçtür. Bu kentlerdeki etkinizi artırmak istiyorsanız, Küresel Pazarları Kazanmak, sizin için doğru seçim olacaktır
-A.J.M. Muzammil
Sri Lanka'nın başkenti Colombo'nun belediye başkanı
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.