|
Format |
: Kitap |
|
Barkod |
: 9786056195013 |
|
Yayın Tarihi |
: 2012-11-27 |
|
Yayın Dili |
: Türkçe |
|
Baskı Sayısı |
: 1.Baskı |
|
Sayfa Sayısı |
: 325 |
|
Kapak |
: Karton |
|
Kağıt |
: 2.Hamur |
|
Boyut |
: 155 X 225 |
Global rekabet içindeki tüm firma sahipleri, çalışanlar, girişimciler ve markasını doğru yönetmek isteyen tüm iş adamları için hazırlanmış olan Marka Değeri adlı kitap çıktı!
Varlığını sürdürebilmek ve global rekabette ayakta kalabilmek için birincil sermaye haline gelen marka ile ilgili hazırlanan en kapsamlı kitaplardan biri olan Marka Değeri; tablolar, açıklamalar ve grafiklerle tam bir marka yönetiminin nasıl olacağını anlatıyor.
Eser; markanın yasal unsurlarından marka lisanslamaya; marka yönetiminden bütçe hazırlamaya kadar marka değerine dair bilgilendirici, yönlendirici ve kapsamlı bir içeriğe sahip. Üstelik; dünyanın en önemli marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'ın kurucusu ve CEO'su David Haigh ile ülkemizin önde gelen marka uzmanlarından Muhterem İlgüner tarafından, yılların tecrübesiyle hazırlanmış bir çalışma.
Markasını doğru yönetmek isteyen tüm iş adamları ve girişimcilerin kaçırmaması gereken bir eser...
Önsöz'den:
Marka değeri, markanın durumunu bilmek ve böylece markanın finansal gelişimini izlemek imkanını verir. Bu fırsat ile, markanın ve firmanın yararına olacak ayarlama ve düzenlemeler vaktinde yapılabilir. Pazarlama yatırımlarının optimum seviyesini saptamada yine marka değerinden faydalanılır...
Okuyucu Yorumları