Müşterinin tatmin olması artık yeterli değil. İşin doğrusu, müşteriler bizim değil. Sadece arabalarını bizim dükkanlarımızın önüne park etmişler. Daha iyi bir park yeri bulduklarında, bizden memnuniyetle ayrılıp gideceklerdir. Bundan hepimiz emin olabiliriz. Eğer müşterilerimize gerçekten sahip olmak istiyorsak; hele bugünün rekabet koşullarında işimizin gelişmesini istiyorsak, bizlere memnun müşterilerden fazlası gerek. Fanatik müşteriler yaratmamız gerekiyor. İşte kitaptan bazı başlıklar:
? Satışta İşletme Yöneticilerine Düşenler
? Müşteriyi Kaybetme Nedenleri
? İnsanlar Neden Alışveriş Yaparlar?
? NLP?ye Göre Müşteri Çeşitleri
? Satıcının Kimliği
? Pazarlamacılara Tavsiyeler
? Satışta Beden Dili
? Müşterinin Tuzakları
? Satışta Renk Faktörü
? Nöro Pazarlama
? E-İş ve E-Ticaret Kavramları
? İyi Bir Satıcının Dinleme Özellikleri
Bir şey satın alırken soğukkanlılık içinde alın, fakat bir şey satarken onu heyecan içinde satmaya çalışın. Marshall Field
Müşteri size gelmiyorsa siz müşteriye gidin. Müşteriyi kendinize çekmek ve kaçırmamak için elinizden ne gelirse yapın. Bütün kuvvetinizi, ordularınızı bu iş için seferber edin. Herbert N. Casson
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.