"Bu kitap size sadece mal ve hizmetin değil, iş hayatmızda elde ettiklerinizin de nasıl satı-lacağmı öğretecek."
Gerri Elliott, Başkan Yardımctsı Microsoft Corporation
"Bu sektörde geçirdiğim otuz beş yıldan sonra bile, Müfterin Gibi Düşün´ü okuyunca gördüm ki, içinde derhal uygulamaya koymam gereken etkili ve kanıtlanmış tavsiyeler var. Müşterinizin nasıl düşündüğünü anlamak için pratik ve vazgeçilmez bir kılavuz,"
Bili Zeitler, Başkan Yardımast, Sistem ve Teknoloji Grup Başkanı
IBM Corporation
"Böyle bir şey görmedim. Sayfalan çevirdikçe Stinnett´in fikirlerini sanki kendi fikrinizraiş gibi düşünmeye başlıyorsunuz. Sonuç muhteşem ve olağanüstü motive edici. İnsanın kalkıp hemen bİr şey satası geliyor,"
Doçent luc Wathieu, Harvard Business School
Harvard University
"Başarılı bir satış ve pazarlama, müşterinin ne İstediğini çok iyi kavramaktan geçer. Müşterin Gibi Düşün, potansiyel müşteriler olarak şirketlerin nasıl çalıştığı -düşündüğü, hissettiği, işlediği ve davrandığı- konusunda yaratıcı ve etkili bir bakış sağlıyor. Tüm satış ve pazarlama müdürleri içüı mutlaka okunması gereken bir kitap."
Profesör Michel Tuan Pharn, Graduate School of Business
Columbia University
"Müşterin Gibi Düşün, satışm en iyi yolu değil, TEK yolu. Bu kitabı okuyun ve değişimi rakiplerinizden önce gerçekleştirin."
Jeffrey Gitomer
Çoksatan "Satışın Kutsal Kitabı" kitabınınyazart
"Müfterinizi asla kaybetmek istemiyorsanız bu kitabı kullanın."
Tony Parinello Çok satan "Selling to VITO" kitabının yazan
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.