Bu kitap, ticari kuruluşlarda satış sürecinin, Darboğaz Yönetimi (TOC) araçlarıyla sistematik olarak nasıl yönetileceğini bir roman şeklinde tartışmaktadır.
Satış yeteneği ile satış operasyonunun TOC araçlarıyla yönetilmesinin birlikteliğinden doğan sinerji, sürekli daha iyi sonuçlar alınmasını sağlamaktadır.
Darboğaz Yönetimi (TOC), son yirmi yıldır uygulanan bir yönetim felsefesidir. Kurucusu E. M. Goldratt'dır. Tüm diğer yönetim yaklaşımları sosyal bilimlerin (felsefe, tarih, ekonomi...) yöntemlerini kullanırken TOC doğal bilimlerin (fizik, kimya, biyoloji...) yöntemlerini kullanmaktadır. Bu nedenle etkileri çok güçlü olabilmektedir. TOC'nin iddiası, 3-6 ay içinde kârlılıktaki artışın başlayacak olmasıdır.
Darboğaz Yönetiminin (TOC) güçlü etkisini sağlayan onun çözüm araçlarıdır. Operasyon, Finans-Muhasebe, Proje Yönetimi, Dağıtım, Marketing, Satış, İnsan Yönetimi ve Strateji için yönetim araçları vardır.
Nakit Makinesi, operasyon çözümü başta olmak üzere bu araçların çeşitli bölümlerinin satış sürecine uygulanmasının romanıdır.
...
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.