Yazar : Dave Sutton
Yazar : Tom Klein
Çevirmen : Orhan Dinç Tayanç
Yayıncı : Mediacat Kitapları
Kategori : Pazarlama - Satış
Fiyat: 235.00   Liste Fiyatı : 235.00
Ürün Satışta.
Favorilere Ekle
Adet
Format : Kitap
Barkod : 9799756347828
Yayın Tarihi : 2000-01-01
Yayın Dili : Türkçe
Baskı Sayısı : 1.Baskı
Sayfa Sayısı : 237
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 145 X 215
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
Time dergisi tarafından 20. yüzyılın en büyük üç satışçısından biri olarak gösterilen, Coca-Cola`nın eski ve efsanevi pazarlama şefi Sergio Zyman, Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu adlı kitabında geleneksel pazarlamanın öldüğünü ilan etmişti. Zyman Marketing Group`un iki üst düzey yöneticisi Dave Sutton ve Tom Klein tarafından kaleme alınan bu kitap, Sergio Zyman`ın Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu`nda ortaya koyduğu ilkeleri ete kemiğe büründürüyor. Yazarlar pazarlama dünyasının yeni koşullarında ayakta kalmak ve şirketlerinin pazarlama performansını artırmak isteyenlere pratikte defalarca sınanmış ve gücü tescil edilmiş bilimsel yöntemler sunuyor.

Okuyucu Yorumları