Time dergisi tarafından 20. yüzyılın en büyük üç satışçısından biri olarak gösterilen, Coca-Cola`nın eski ve efsanevi pazarlama şefi Sergio Zyman, Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu adlı kitabında geleneksel pazarlamanın öldüğünü ilan etmişti. Zyman Marketing Group`un iki üst düzey yöneticisi Dave Sutton ve Tom Klein tarafından kaleme alınan bu kitap, Sergio Zyman`ın Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu`nda ortaya koyduğu ilkeleri ete kemiğe büründürüyor. Yazarlar pazarlama dünyasının yeni koşullarında ayakta kalmak ve şirketlerinin pazarlama performansını artırmak isteyenlere pratikte defalarca sınanmış ve gücü tescil edilmiş bilimsel yöntemler sunuyor.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.