Sıkışık zaman planları, sonu gelmez e-posta iletileri ve dağlar gibi evrak yığılmasıbunlar sizi boğar ve veriminizi düşürür. Bu elkitabı zamanınızı ve çalışma yükünüzü tekrar kontrol altına almanıza yardımcı olmak için şu konular üzerinde duruyor:
Görev ve sorumlulukları öncelik sırasına dizmek
Güçlü zaman planlaması araçları kullanmak
Daha az zamanda daha çok iş çıkarmak
Her çapta görevi amacına uygun olarak, zamanında ve bütçenin öngördüğü şekilde tamamlamak için stratejiler.
Planlama, ekip oluşturma, motivasyon, ara değerlendirme ve düzeltme ile bitirme sonrası değerlendirme konularında yol gösteriyor.
Yönder Mary Grace Duffy Harvard Üniversitesi ile Simmons Lisansüstü Yönetim Okulu öğretim görevlisidir. Hem hat yöneticisi hem de danışman olarak 30 yılı aşkın bir süredir çoklu görev üstlenme deneyimi sahibidir. Kendi yönetim danışmanlığı firması vardır.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.