Radyo, gelişmekte olan ülkelerde televizyonun başlamasıyla ikinci plana düşmüştür. Bunun nedeni özellikle bu ülkelerdeki insanların giderek daha çok boş zamanlarının olması ve televizyonun çekiciliğidir. Gelişmiş ülkelerde ise radyo izlenirlik açısından ilk sıradadır. Çünkü radyo ekonomiktir. Yaşamın her ortamında izlenebilir. Üretim biçimi daha hızlıdır. Bu özellikleri radyoyu, bizim gibi gelişmekte olan ülkeler için önemli kılmaktadır. Ne var ki; ülkemizde radyo uygulaması başarılı olamamış ve geri planda kalmıştır. Bunun temel nedeni genel yayıncılık anlayışıdır. Yani bütün ayırıcı özelliklerine karşın, yüzlerce farklı hedef kitleye, aynı plasmanla (programların yayın düzeni içindeki sıralaması) seslenmektir. Böylesi bir yayıncılıkta, kitleler kendilerini yayının içinde bulamamakta ve hizmeti reddetmektedirler.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.