Yazar : Tom Reichert
Çevirmen : Talip Aktaş
Yayıncı : Güncel Yayıncılık
Kategori : Ekonomi - Diğer
Fiyat: 200.00   Liste Fiyatı : 200.00
Ürün Satışta.
Favorilere Ekle
Adet
Format : Kitap
Barkod : 9789758621859
Yayın Tarihi : 2004-09-01
Yayın Dili : Türkçe
Orjinal Adı : Reklamcılığın Erotik Tarihi
Baskı Sayısı : 1.Baskı
Sayfa Sayısı : 450
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 135 X 210
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
"Bu kitap, iş dünyasındaki herkes için vazgeçilmez bir kaynak... Reklamcıların hedefindekiler içinse, aydınlatıcı ve etkileyici bir okuma..."
- Baltimore Sun-
"Birbirlerine dolanmış çıplak bedenler, siyah deri ceketler, Harley Davidson motosiklet, dövmeler, pisuar, motosiklete binmiş ve kalçalarını dışarı çıkarıp erkeklerine sarılmış fıstıklar, gitar çalan kaslı erkekler... Bu arada tesadüfen araya birkaç blucin de karışmış."
İşte sıkça karşımıza çıkan reklam görüntülerinden biri... Ürün değişebilir, önemli değil; blucin de olabilir bira da, mobilya da ayakkabı boyası da... Ama reklamlarda değişmeyen bir şey var: Cinselliğin giderek artan dozda kullanımı.
"Reklamcılığın Erotik Tarihi" adlı kitabında Dr. Tom Reichert, 1800´lereki tütün ilanlarından başlayıp, bugünün içecek, blucin, iç giyim, parfüm reklamlarına kadar uzanan araştırmasında, cinselliğin kullanımını ve tüketicileri etkileme gücünü anlatıyor. Yazar, "Cinsellik satar mı?" sorusuna cevap ararken, "nasıl sattığını ya da satamadığını da" örneklerle gösteriyor. Ayrıca kitap, konusu olmamasına rağmen, kadınlara dair "ideal güzellik" tanımının ortaya çıkışını ve değişim sürecini gözlemlememize de olanak sağlıyor.

Okuyucu Yorumları