|
Format |
: Kitap |
|
Barkod |
: 9786051336565 |
|
Yayın Tarihi |
: 2019-07-05 |
|
Yayın Dili |
: Türkçe |
|
Baskı Sayısı |
: 5.Baskı |
|
Sayfa Sayısı |
: 226 |
|
Kapak |
: Karton |
|
Kağıt |
: 2.Hamur |
|
Boyut |
: 165 X 235 |
Ürünlerin tanıtılması ve tüketicilerin bilgilendirilmesi açısından reklam kaçınılmaz bir olgudur. İşletmelerin ürettikleri ürünleri tüketicilere duyurması ve tüketicilerin de ürünler hakkında bilgi sahibi olması ancak reklam yoluyla gerçekleşebilmektedir.
Reklam bir iletişim olayıdır. Bu nedenle reklamın bir mesaj olarak hazırlanması gerekmektedir. Reklam mesajının hazırlanması ve hedef kitleye ulaştırılması için yapılan çalışmalar ise reklamcılığı oluşturmaktadır. Reklamcılık, bir bilim, sanat ve iş alanıdır.
Kitabımızda reklamcılığı detaylı olarak anlatmaya çalıştık ve şu konulara yer verdik: Reklamın tanımı, kapsamı, tarihsel gelişimi, reklam iletişim ilişkisi, reklamın sınıflandırılması, reklam yönetimi, medya planlama, reklam araçları, reklamın etkileri, reklam ve halkla ilişkiler.
Okuyucu Yorumları