Satış; genellikle karmaşık bir ilişkiler yumağı olarak ifade edilirse de, kendi içinde kuralları olan bir iletişim sürecidir.
Satış kitapları özellikle satışı kapama anında uygulanan birbirinden ilginç teknikleri ardı ardına sıralamıştır. Bir satış görüşmesinin en kiritik bölümü olan ve bir başka deyişle satışın alındığı an olarak da ifade edilen bu bölümde; satış temsilcilerinin gerçekten de çok dikkatli olması gerekir.
Yazar, kitabinda bu dikkati karmaşadan arındırıp yalın bir halde ifade edilebilen teknikleri sıralamış.Okuru satış sürecinde bilgilendirirken, her aşamanın satış kapama anına etkilerini de incelemiş.
Satışa ve satış kapamaya diğer kitaplardan farklı bir bakış açısı getiren Stephan Schıffman, kolay anlaşılabilir tekniklerle kitabını akıcı kılmış.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.