Bu kitap, değişen iş dünyasındaki yeni gelişmeleri nedenleri ile ele alıyor ve karlılığı yeniden yakalamanın yollarına işaret ediyor. Yazarın değişen iş dünyasında rekabet stratejisi oluşturma konusundaki bu yeni kitabı, özellikle pek çok kişi için hala çok karmaşık bir konu olan Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) konusunu çok yalın ve anlaşılır bir şekilde okura aktarıyor. Bu kitap, tüm kurumların her düzeyindeki yöneticilerin, iş adamlarının ve üniversite öğrencilerinin yararlanabileceği, güncel ve çok önemli bir kaynaktır.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.