Başarı hikâyelerinin ardında tesadüften çok daha fazlası vardır. Pek çok kez duyduğumuz başarılı isimler ve yıllar içerisinde devleşen büyük firmalar, kurumlar Hepsinin ardında farklı bir strateji saklı. Peki nedir strateji? Bu kitapla birlikte strateji kavramını tanıyacak, sıfırdan başlayıp zirveye ulaşanların ya da zirveden düşüşe geçtiği kara günlerde doğru strateji ile yeniden başarıyı yakalayanların hikâyelerine tanıklık edeceksiniz.
Stratejinin Temelleri, amaçlandığı şekilde, lisans ve yüksek lisans öğrencilerine hitap eden ekonomi prensiplerine dayalı bir giriş kitabı olarak yazılmıştır. 10 bölümden oluşur ve bir eğitim döneminde tüm önemli konuları kapsayacak şekilde tasarlanmıştır. Kitap boyunca, her bir bölümün başında ve sonunda konuyu destekleyecek şekilde dünyanın dört bir yanından farklı örnekler bulabilirsiniz. Yine her bir başlığa ilişkin olayı kavramanızda yardımcı olacak kutular ve anahtar kavramlar verilmiştir.
Stratejinin oluşumundan gerçekleşmesine kadar olan sürece ışık tutan bu kitap, akıcı ve anlaşılır içeriği ile hem öğrenciler, hem öğretim görevlileri hem de ilgi duyan herkes için bir rehber niteliğinde olacaktır.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.