Tüm kitle iletişim araçları gibi televizyon da doğası ve işlevleri gereği kitlelerin yoğun ilgisini çeken spora karşı sürekli ilgi duymuş ve yer vermiştir. Özellikle, haber başlığı altında olayın yeniden üretimi yapılırken spor haberleri ile ilgili böyle bir kaygı düşünülmeli midir, sorusu bir problem olarak durmaktadır. Bugüne kadar yapılan araştırmaların birçoğu televizyonda haber üretimi ile ilgili olarak spor konusunu çalışma evreninin dışında bırakmıştır. Oysaki spor haberleri televizyon yayıncılığında kaynağı, yeniden üretimi, haber değeri, sunumu, dili ve işlenişi ile incelenmesi gereken bir konudur. Bu incelemeler sonunda ortaya çıkan sonuçlar, sporun toplumsal etkilerinin televizyon ve spor birlikteliği ile nasıl bir dönüşüm geçirdiğinin de kanıtı olabilecek bir nitelik taşımaktadır..
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.