İletişim ve tutum değişimi kuramsal çalışmaları 1940lı yıllarda ortaya çıkmaya başlamıştır. Önceleri insan organizmasının dinamik bir dengede olduğu varsayımından hareket edilmiş ve yanlış sonuçlara
varılmıştır. Daha sonraki çalışmalar organizmanın ve insanın yapısının karmaşıklığı nedeniyle farklı değişkenlerin rolü üzerinde yoğunlaşmıştır. Medya aracılığı ile yayılan ve bireyi belirli davranışlara yönelten simge, sembol ve modeller aynı
zamanda birer toplumsal denetim aracıdırlar.
Bu kitap, sosyal psikoloji alanında yapılan araştırmaların, iletişim alanındaki ve özellikle motivasyona
yönelik ikna edici iletişim alanındaki etkileri üzerinde durmaktadır.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.