Yayıncı : Hayat Yayınları
Kategori : Genel İletişim
Fiyat: 230.00   Liste Fiyatı : 230.00
Ürün Satışta.
Favorilere Ekle
Adet
Format : Kitap
Barkod : 9786055878443
Yayın Tarihi : 2010-05-01
Yayın Dili : Türkçe
Orjinal Adı : Üçü Bir Arada; Reklamcılığa Giriş - Medya Planlama Kreatif Düşünce
Baskı Sayısı : 2.Baskı
Sayfa Sayısı : 237
Kapak : Karton
Kağıt : 2.Hamur
Boyut : 165 X 235
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
Mehmet Özkundakçı, Reklamcılığa Giriş ve Medya Planlama isimli kitaplarından sonra bir gözlemci ve uygulayıcı olarak sektöre katkı sağlamaya devam ediyor. Yeni çalışması Reklamcılığa Giriş Reklamcılığa Giriş Kreatif Düşünce temel olarak yüksek öğrenimde reklamcılık eğitimi alan öğrencilere ders kitabı olacak şekilde hazırlanmış. Özkundakçı, bu kitapla üniversitelerde okuyan öğrencileri reklam pazarı hakkında bilgilendirmeyi amaçlamış. İyi bir reklamcının kitaplardan değil, bol bol reklam seyrederek ve fikir yürüterek ortaya çıkacağına inanan yazar kendilerine verilen imkânları değerlendirebilen kişilerin başarılı olacağını düşünüyor. Kitapta reklamcılık ile ilgili akla gelen birçok sorunun cevabı bulunuyor. Örneğin, Aganigi naganigi gibi anlamsız bir kelimeye fındık dedirten ne idi?

Okuyucu Yorumları