: Yalın Ürün El Kitabı: MVP'lerle Yenilik ve Girişimcilik
Baskı Sayısı
: 1.Baskı
Sayfa Sayısı
: 400
Kapak
: Karton
Kağıt
: 2.Hamur
Boyut
: 135 X 210
Hakkında
Yorumlar
Resimler ve Dosyalar
İster yeni bir girişimde, isterseniz büyük ve köklü bir şirkette çalışıyor olun; hepimizin bildiği şey harika ürünler üretmenin zor olduğudur. Birçok yeni ürün başarısız olmaktadır. Bu kitap, açık ve adım adım yol göstererek ve tavsiyelerde bulunarak başarılı ürünler üretme şansınızı artırmanıza yardım etmektedir.
Eğer Yalın Ürün prensipleri konusuna ilgiliyseniz ve bunları kazanan ürünler geliştirmeye uygulamak istiyorsanız bu kitap tam size göre. Bu kitap Yalın Ürün Sürecini; ürün-pazar uyumunu yakalama yolundaki tekrarlanabilen, takip etmesi kolay yöntemi açıklamaktadır. Aşağıdaki adımları gerçekleştirmenizde size yardımcı olacaktır:
Hedef müşterilerinizi belirleme
Tam olarak karşılanmayan müşteri ihtiyaçlarını tespit etme
Kazanan bir ürün stratejisi yaratma
En temel ürününüze karar verme
En temel ürün prototipinizi tasarlama
En temel ürününüzü müşterilerle test etme
Ürün - Pazar uyumunu yakalamak için hızla iterasyon yapma
Bu kitap, girişimci ve Yalın Ürün Uzmanı Dan Olsen tarafından yazılmıştır. İşin mutfağından bir danışman olarak bu kitapta verdiği tavsiyeleri, birçok şirkette defalarca uygulamıştır. Müşterileri arasında Facebook, Box, Hightail, Epocrates ve Medallia bulunmaktadır.
Girişimciler, yöneticiler, ürün yöneticileri, tasarımcılar, geliştiriciler, pazarlamacılar, analizciler ve harika ürünler yaratma konusunda tutkulu herkes bu kitabı vazgeçilmez ve el altında hazır olması gereken bir kaynak olarak görecektir.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.