Yazarlar: Ayşe Onur, Bilge Öztepe, Cemal Bıyıklı, Levent Veznedaroğlu
Yapılandırmacı öğrenme anlayışının sergilediği ipuçlarını incelerken, bunların herkes tarafından teorik olarak dile getirildiğini ve birçok araştırmacının temel kavramlar ve ilkeler konusunda hemfikir olduğunu gördük. Problem bu anlayışın sınıf ortamında uygulanmasının nasıl gerçekleştirileceği noktasında çıkıyordu. Yapılandırmacı anlayışın, özellikle sınıf ortamında uygulanması konusundaki sorunları giderebilmek amacıyla, bu anlayışın temel ilke ve kurallarından hareket ederek Probleme Dayalı Altı Aşamalı Ders İşleme Modeli'ni oluşturduk. Sınıf içi uygulamalar ve teaorik alt yapının senteziyle oluşan bu modelin, alanında büyük bir boşluğu dolduracağını ve hedeflediği gruba yarar sağlayacağını umit ediyoruz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için, amaçlarla sınırlı ve gizliliğe uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Çerezleri nasıl kullandığımızı incelemek ve çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi öğrenmek için Çerez Politikamızı inceleyebilirsiniz.