|
Format |
: Kitap |
|
Barkod |
: 9789753224802 |
|
Yayın Tarihi |
: 2008-01-03 |
|
Yayın Dili |
: Türkçe |
|
Baskı Sayısı |
: 1.Baskı |
|
Sayfa Sayısı |
: 192 |
|
Kapak |
: Karton |
|
Kağıt |
: 2.Hamur |
|
Boyut |
: 135 X 195 |
ZAK´lamıyorsan Geri Kalıyorsun!
Birbirine benzeyen ürünler ve anında iletişim döneminde rekabeti takip etmek başarılı bir strateji olmaktan çıktı. Artık her konuda rakiplerin önüne geçmek zorundasınız. Yeni kural mı? Herkes zik çizerken siz ZAK çizin. Marty Neumeier kısa bir süre önce yayımlanan kitabı THE BRAND GAP ile şirketlere iş stratejisi ve tasarım arasındaki boşluğu doldurmanın yollarını gösterdi. ZAK ise başarılı markaların bir numaralı stratejisini anlatıyor: Radikal farklılaşma.
Son dönemde yayımlanan tüm pazarlama kitapları arasında en iyi isme sahip olanın bu kitap olduğunu zaten biliyorsunuz. Bilmediğiniz, zorlayıcı iletişimin ölümcül sarmalı ve bundan kurtulmanın yollarıdır. Bu küçük kitap çok yardımcı olacak. Hem de çok.
- SETH GODIN, SMALL IS THE NEW BIG YAZARI
(MOR İNEK KİTABININ YAZARI)
İki strateji var: Herkesin yaptığını biraz daha iyi, ucuza ve hızlı yapmak. Veya gerçekten farklı ve ayrıştırıcı bir şey yapmak. Neumeier ikinci seçenekte ilerlemek için gerekli içgörüleri sunuyor.
- PROF. RON SANCHEZ, COPENHAGEN BUSINESS SCHOOL,
(THE NEW STRATEGIC MANAGEMENT YAZARI)
Devrim için tehlikeli bir kitap gerekir.
- BRIAN COLLINS, YARATICI YÖNETMEN, OGILVY & MATHER WORLDWIDE
Kitabın tarzı kendi başına fiyatına değer.
- DAVID A. AAKER, BRAND PORTFOLIO STRATEGY YAZARI VE PROPHET YÖNETİM KURULU BAŞKAN YARDIMCISI
Şimdi okuyun ve ZAK´lamaya başlayın.
- KIP KNIGHT, PAZARLAMA BAŞKAN YARDIMCISI, EBAYt
(Tanıtım bülteninden)
Okuyucu Yorumları